Aftellen is nu officieel aangebroken ♧ - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Marlijn Kuipers - WaarBenJij.nu Aftellen is nu officieel aangebroken ♧ - Reisverslag uit Tubbergen, Nederland van Marlijn Kuipers - WaarBenJij.nu

Aftellen is nu officieel aangebroken ♧

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

26 Januari 2014 | Nederland, Tubbergen

Na maanden van regelen, stressen en lachen, is het bijna zo ver..
Met 3 dagen vertrekken Eline en ik naar Engeland. Een kans die ik in de eerste instantie direct aan wou nemen, maar ik dacht dat niemand mee wou. Toen ik Eline enthousiast hoorde praten / schreeuwen door de klas haha, en ze me aansprak over het feit dat óók zij naar Engeland wou, schepte dat direct een sterke band.

We hebben direct allemaal dingen geregeld, toen we eenmaal groen licht hadden, en als ik er nu over na denk, lijkt het allemaal zo sloom te zijn gegaan. Terwijl het juist super snel ging.
Inmiddels hebben we alles heel goed geregeld, een huisje, stage, vliegticket en al het papierwerk er om heen.

Nu gaat de tijd zo snel, we hebben praktisch elke minuut van elke dag (tot ons vertek) helemaal vol gepland om leuke dingen te doen met mensen die ons heel dierbaar zijn.

We kijken er naar uit om samen weg te gaan, we hebben al wel afgesproken dat we geen make-up op gaan doen als we vertekken naar Engeland (want ons kennende wordt dat toch één groot drama haha).

Het afscheid gaat vervelend worden (natuurlijk heb ik weer teveel dingen gekocht en gemaakt voor m'n ouders, broertje en Myrthe, dus dat kan ik ook weer allemaal meenemen naar het vliegveld)
Maar ik weet 100% zeker dat we een te gekke tijd tegemoet gaan! Vol plezier en leerzame momenten.

Engeland, prepare yourself.. Eline and I are ready ♡♡♡

• 27 Januari 2014 - 12:47

Paul:

onwijs veel mooie, leerzame, gelukbrengende en xxx momenten en tijden gewenst.

• 30 Januari 2014 - 19:12

Annette:

Wou, als de hele trip zo mooi wordt als jullie badkamer dan noem ik het geslaagd
    Groetjes naar Engeland

Verslag uit: Nederland, Tubbergen

Het aftellen.

Na maanden van regelen, stressen en lachen, is het bijna zo ver..

Engeland, prepare yourself.. Eline and I are ready ♡♡♡