Eerste cursus dag. - Reisverslag uit Mirfield, Verenigd Koninkrijk van Marlijn Kuipers - WaarBenJij.nu Eerste cursus dag. - Reisverslag uit Mirfield, Verenigd Koninkrijk van Marlijn Kuipers - WaarBenJij.nu

Eerste cursus dag.

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

03 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Mirfield

Vandaag hadden we onze eerste cursus dag bij Hollybank.

We moesten rond kwart over 6 ons bed uit, even snel iets gegeten en gedronken en natuurlijk brood gesmeerd voor die dag. We gingen rond 7 uur uit huis om vervolgens de bus te pakken van kwart over 7, we waren rond kwart over bij het busstation. Echt heel netjes geregeld, je hebt borden van A t/m Z, op deze borden staan de precieze vertrek tijden en waar de bussen heen gaan, wij moesten met bus Z (lijn 220) naar Leeds, na ongeveer 20 minuutjes konden we uitstappen, daarna moesten we nog ongeveer 10 minuutjes lopen.

Dus tegen kwart over 8 waren we op ons stage adres, leuke kaartjes gekocht en muntjes voor aan mijn sleutelbos, daarna werden we opgehaald voor onze cursus.

We hebben 2 dikke mappen gekregen, natuurlijk met de regelementen er in, privacy regels, wat je moet doen als je mishandeling verwacht, hoe je met cliënten omgaat / in bepaalde situaties.

Opzich was het best een saaie dag, want er werd voornamelijk gepraat over wanneer je salaris werd uitbetaald (hebben Eline en ik weinig aan, want wij zijn stagiaires).

Rond 3 uur waren we klaar en mochten we naar huis, dus toen snel de bus gepakt om vervolgens nog even boodschappen te doen.
NATUURLIJK werkt mijn pinpas niet meer en kan ik maar per dag 10 pond opnemen, echt vet vaag en in winkels pinnen kan dus ook niet.. Lekker weer dit, dus dat is / was een behoorlijke domper, maar goed het went wel...

Voor vanavond gaan Eline en ik lekker een film kijken en op tijd naar bed :)


  • 03 Februari 2014 - 21:47

    Paul:

    Vaag of niet van je pinpas, of beschermt die je tegen jezelf :-) zeg je mag ook wel keer zeggen dat je ons mist. Nee gek geniet van het moment en hét híer en nu. Weet zeker Engeland is een zorg engel rijker :-)

  • 03 Februari 2014 - 21:49

    Marlijn Kuipers:

    Aaaah lief! Natuurlijk mis ik jullie haha. Maar echt vet balen van die pas.. Moet denk ik maar maandelijks ...... euro overboeken naar Eline ofzo.. echt super vervelend, maar goed het went wel....

    Hou van je ♡

  • 03 Februari 2014 - 23:30

    MN:

    ♥♡♥

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Mirfield

Het aftellen.

Na maanden van regelen, stressen en lachen, is het bijna zo ver..
Met 3 dagen vertrekken Eline en ik naar Engeland. Een kans die ik in de eerste instantie direct aan wou nemen, maar ik dacht dat niemand mee wou. Toen ik Eline enthousiast hoorde praten / schreeuwen door de klas haha, en ze me aansprak over het feit dat óók zij naar Engeland wou, schepte dat direct een sterke band.

We hebben direct allemaal dingen geregeld, toen we eenmaal groen licht hadden, en als ik er nu over na denk, lijkt het allemaal zo sloom te zijn gegaan. Terwijl het juist super snel ging.
Inmiddels hebben we alles heel goed geregeld, een huisje, stage, vliegticket en al het papierwerk er om heen.

Nu gaat de tijd zo snel, we hebben praktisch elke minuut van elke dag (tot ons vertek) helemaal vol gepland om leuke dingen te doen met mensen die ons heel dierbaar zijn.

We kijken er naar uit om samen weg te gaan, we hebben al wel afgesproken dat we geen make-up op gaan doen als we vertekken naar Engeland (want ons kennende wordt dat toch één groot drama haha).

Het afscheid gaat vervelend worden (natuurlijk heb ik weer teveel dingen gekocht en gemaakt voor m'n ouders, broertje en Myrthe, dus dat kan ik ook weer allemaal meenemen naar het vliegveld)
Maar ik weet 100% zeker dat we een te gekke tijd tegemoet gaan! Vol plezier en leerzame momenten.

Engeland, prepare yourself.. Eline and I are ready ♡♡♡

Recente Reisverslagen:

19 Mei 2014

Determination will get you trough this.

21 April 2014

When they say; 'You can't'. You have to..

04 April 2014

May you always do, what you are afraid to do.

01 Maart 2014

Life is the art of drawing without an eraser.

19 Februari 2014

Update.....
Marlijn

Reisdagboek voor de stage in Engeland =)

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 26403

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 04 Juli 2014

Het aftellen.

Landen bezocht: